21/5

« 2010-05-21 / 11:14:15 | kategori: Ebba »

oj vad tiden har sprungit iväg, & jag har helt glömt bort att blogga.
Har inte heller använt min kamera speciellt mycket så inget sånt kul har jag att lägga upp heller.
är mitt inne i jobbsökande & har nu under förmiddagen träffat min coach, vi har skrivit CV & sedan har jag varit på några ställen & lämnat de. Känns ganska bra, kanske händer det något i sommar iallafall om jag kan få ihop lite pengar :]
Nu ska jag lägga mig & sova en stund, blev inte mycket sömn inatt! Såg på The Human Centipede, fyfan vad hemsk den var - alla skräckälskare, se den!

ni som fortfarande väntar på designer, jag har gjort en hel del men det är så mycket annat som tar min tid just nu.
så jag hoppas ni orkar vänta.


hoppas du har det bra.

    
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: