anonymt

« 2010-09-15 / 15:52:31 | kategori: Ebba »
haha dessa anonyma västervikare!


har ni/du inget annat att bry er om? jo jag & fidan har flera barn tillsammans & jag brukar gömma dom i jackfickan när jag är ute bland folk? hade jag varit gravid så varför skulle jag vilja dölja det? & att anta att jag har gjort abort bara för att jag inte är/har varit gravid är löjligt. att lyssna på pinsamt skitsnack istället för att fråga mig rakt ut, herregud har vi inte kommit över det stadiet?

det enda vettiga jag kan svara på en sån fråga till en ANONYM person är, JA vi ska ha barn, men inte än :)
naliie
    

Nu har jag skickat de :D

    
    2010-09-15 @ 22:23:09                    
URL: http://naliie.blogg.se/
    
jasmin
    

haha jag har varit med en alban innan sååå :D i 2.5 år såå ja kan mer än va du tror moter :D hajt tung naten e mir ,D

    
    2010-09-16 @ 00:55:28                    
URL: http://jasminz.blogg.se/
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: