color my world

« 2010-03-07 / 21:43:55 | kategori: Photoshop »

JAG KAN INTE SVARA PÅ KOMMENTARER ?

sitter & hostar upp mina halsmandlar här i min ensamhet. väntar på att fidan ska komma & ge mig some love (a)
försökte sjunga lite förut - fyfan jag lät som en traktor som försökte starta .. usch&blä

ska snart hoppa in i duschen, sedan ska jag bruna mig så jag slipper vara så blek!

johanna
    

hej vilken fin blogg du har ebba! haft en bra dag?

kram johanna

    
    2010-03-08 @ 18:18:53                    
URL: http://soetbollen.blogg.se/
    
Anonym
    

Du får äta mycket c-vitaminer så du kryar på dig. Vilken fin bildcollage du har gjort av tulpanen..snygga färger!!

    
    2010-03-08 @ 18:35:05               
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: