back home

« 2010-03-01 / 15:12:32 | kategori: Ebba »



usch vad tråkigt det är att åka buss! 
iallafall när man gör det själv . utan mp3 var det helt hemskt, en kille som satt mitt emot mig satt & smaskade på en apelsin (hur länge som helst). & då menar jag inte lite diskret utan det lät som om han .. uuh, använd fantasin. haha
& som om det inte räckte där, när apelsinen var uppäten så tar han upp påse efter påse med nya saker som han satt & smaskade i sig, & det lät helt sjukt, har aldrig varit med om något liknande?

är jätte trött, sov säkert inte ens två timmar inatt. jag bara låg & grät & kunde inte sluta. ingen film hade jag på i bakgrunden som kunde döva mina tankar heller, utan jag låg där i sängen i timmar tills ögonen var helt förstörda av alla tårar, vilket gjorde mig trött & jag kunde äntligen somna.. (kanske runt halv sju, när det började ljusna ute) men jag skulle ju hinna med bussen också så skulle upp klockan åtta!

dom lyckades igen ~
i lördags kväll fick stella ett telefonsamtal av jeppe, & jag bara hörde något om ambulans & tårarna bara rann. jag skulle inte palla att gå igenom all skit en gång till.
två killar, som jag träffade igenom hampus hade krockat (asså kört rakt in i varandra) på varsin cross.
båda har nu opererats för brutna ben, käkar, revben & vad det mer var..
varför lär man sig inte? när deras vän för bara några månader sedan omkommit i en bilolycka pga alkohol & annan skit?
jag kommer nog aldrig förstå det.
iallafall var det en anledning som gjorde att jag inte kunde sova.

men jag kom på en sak också när jag låg där & funderade - jag har alltid velat tatuera in något litet i nacken, har bara inte vetat vad. now i know ~ en ängel

Moa ♥ - FUCKINGPOSERS
    

Svar: så lite så =D

haha ja man blir lätt det när man kollar på mat bilder.. haha irriterande när andra sitter och smaskar sådär ;P

    
    2010-03-01 @ 15:20:34                    
URL: http://fuckingposers.blogg.se/
    
Anonym
    

Hej på dig lilla sötis, trevlig att ha dig här hemma igen. Du funderar på en tatuering, varför inte en liten skyddsängel!!!

    
    2010-03-01 @ 20:03:08               
    
bea
    

Haha fan vad irriterande , det på bussen alltså :P



En ängel hade nog gjort sig fint i nacken. Din bild var fin också :)

    
    2010-03-01 @ 20:12:10                    
URL: http://beaistheshiiit.blogg.se/
    
Michelle - Frågestund pågår ! :D
    

Är du bäst och ställer en eller flera frågor i min frågestund ? :D

    
    2010-03-02 @ 00:49:28                    
URL: http://mmissies.blogg.se/
    
Cecca
    

Tackdu :) Vilka otroligt vackra ögon du har! :)

    
    2010-03-02 @ 16:48:58                    
URL: http://blackened.blogg.se/
    
Sandra-TvillingMamma
    

fin bild, jättefina ögon :)



har du glömt av mig? :/ har skickat mail men inget svar!



Kraam!

    
    2010-03-04 @ 15:09:06                    
URL: http://sunkiissed.blogg.se/
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: