long time ..

« 2010-08-20 / 00:10:36 | kategori: Design »
Oj hoppla! Det var inte igår, haha.
Har fått många frågor om design & jag ska börja ta emot beställningar inom någon vecka kanske? MEN det kommer då inte vara gratis som jag tidigare har gjort.
Så är någon av er som har skrivit (ni andra också såklart) är intresserade av en ny design så kika in igen om några dagar om ni vill ha mer information :)
Får se om jag börjar uppdatera lite igen, har inte alls haft någon lust i sommar då jag inte har varit hemma och har haft en massa annat för mig! men nu har man ju lite mer tid över, så vi får se hur det blir ;>
Sandra Lindholm - Tvilling Mamma
    

Jaaaaa =) Jag vill ha!



Du är så duktig så självklart ska du ha något för det du gör!

    
    2010-08-20 @ 14:10:01                    
URL: http://sunkiissed.blogg.se/
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: