bilder

« 2009-07-29 / 13:15:28 | kategori: Ebba »
det har varit dåligt med bloggandet de senaste dagarna, men jag har velat pussa på älskling så mycket som möjligt innan han skulle åka!  & inatt så åkte dom, usch vad jobbigt .. ;<   jag somnade med tårar i ögonen .

tänkte slänga upp lite bilder ;


jag & fidan lyxade till det lite sista dagen/natten vi hade tillsammans, så vi åt god mat & tittade på film & myste! :)




en stund på kvällen blev huset fullt av folk som spelade guitar hero.







igår städade vi hela lägenheten & tvättade massa kläder! & sedan åkte älskling & hans familj mot arlanda .

jag älskar min plutt 
natina
    

naaaw va söööta ni e :)

jag säger ju, meant to be .



hörrö har han rakat sej ?

    
    2009-07-30 @ 01:42:47               
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: