07.22

« 2009-07-18 / 07:22:38 | kategori: Ebba »
asså usch!  jag har fortfarande inte somnat! jag blir galen, var skit trött vid 2 tiden  men när jag väl la mig så kunde jag inte sova .. ;s
så jag har suttit & spelat spel på spela.se , tittat på 'tur & retur' & 'tsatziki morsan & plisen' & 'beck - gamen'
& nu sist har jag skickat iväg massa bilder på framkallning ;>
jätte bra erbjudande; 100 bilder gratis (betala bara frakten dvs 29kr)  detta på sidan fuji direkt !
så i början på nästa vecka får jag hem en massa bilder att sätta i mitt album, :)  kanon

nu ska jag koka välling

Erika
    

Bra tips, ska genast beställa!

    
    2009-07-18 @ 14:54:52                    
URL: http://ikaaan.blogg.se/
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: