ta ditt ansvar - socialdemokraterna

« 2010-09-01 / 22:09:28 | kategori: Ebba »
nu är jag inte naken om naglarna längre iallafall! Fille var här nyss & pussade på mig lite innan han skulle tillbaka till grabbarna som han sitter & lanar med. haha nördar..
Själv sitter jag & dricker te, är hur trött som helst & behöver nog gå & lägga mig strax om jag ska orka upp i tid imorgon. Ska ner på stan med mamma & äta lunch & sedan ska vi rösta, SOCIALDEMOKRATERNA måste vinna!

Är så trött på alla människor som går runt & säger att dom inte tänker rösta, men då har man inte heller någon rätt att klaga på systemet & hur det fungerar! Ta ditt ansvar förfan, som min mamma sa 'de som inte röstar ger automatiskt sina röster till moderaterna, som redan har makten'.  & det vill vi inte?

Nej nu ska jag sluta skriva innan jag går in allt för mycket på politiken, men så har det lätt blivit nu den senaste tiden, jag är sjukt rädd att moderaterna (tänker inte ens skriva dom med stor bokstav HAHA) ska få sitta kvar, vafan händer med samhället då? .. jag tror inte folk fattar hur stort det egentligen är.

Nej om jag skulle gå ut & rita dit en hitler mustach på Jan Björklunds 'vackra' affish som står här utanför min dörr? ;)

Gaymasen
    

Snyggt! =)

    
    2010-09-05 @ 13:47:04                    
URL: http://gaymasen.se
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: