Torsdag

« 2010-09-16 / 12:17:54 | kategori: Ebba »

godmorgon! gick upp vid 8 idag & skulle iväg på ett möte, nu är jag tillbaka hemma & har precis ätit en skål med flingor eller vad heter det? havrekuddar? fille ligger & sover så jag måste få upp honom så han hinner i tid till sina ärenden idag! & då funderar jag på att ta hans varma plats i sängen (a) är sjuuukt trött.

Sedan har jag gjort en helt ny blogg som jag kommer hoppa över till, kanske ikväll? har bara känt att jag vill fixa klart med designen & allt innan :)  så ikväll kanske jag har lite ork över till det!  känns kul med lite nytt ;>


bild från another day.  hur fan ser jag ut i huvudet? grå utväxt ser det ut som? jag håller på att bli gammal ..
aja, detdär får jag absolut ta tag i, måste ju vara snygg i håret på valvakan på söndag! ;>

    
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: