igårkväll

« 2010-05-26 / 05:06:04 | kategori: Ebba »
igårkväll när fidan kom hem efter sin fotbollsmatch, fixade vi ihop en tonfisksallad & satte oss framför Eurovision semifinalen blabla. varför alla dessa semifinaler? man hinner ju tröttna ..
vi satt & skrek HYVÄ SUOMI (heja finland), men ångrade oss rätt snabbt. vart är alla bra låtar egentligen? det känns som att det blir sämre & sämre för varje år . & varför får inte sverige rösta? jag hänger inte alls med känner jag ;p
har beställt hem lite saker ifrån e.l.f inatt, så jävla billigt! tur att jag har städat ihop lite pengar i helgen!
nu ska jag sova en stund, ska ner med mamma på stan i eftermiddag & fidan ska upp till skolan om två timmar (y) lyckat!

Molly - MOLKAN.SE
    

Svar: Ja, det beror lite på var/om min sambo kommer in på någon högskola. Jag vill mest bara härifrån så jag hänkar på. Men i dagsläget vet jag ingenting :P



Är det bara några ämnen du behöver läsa upp då?



Det bästa med en folkhögskola är att alla är så himla olika, olika åldrar och kommer från hela Sverige, man får liksom en närmare kontakt än om man går på Gymnasium t ex. Jag rekommenderar det verkligen :) Jag har fått vänner detta år som jag antagligen kommer att ha resten av livet.

    
    2010-05-26 @ 19:32:21                    
URL: http://molkan.se
    
FANNY <3
    

Vad mysigt det ser ut! :) Ser också på Eurovison nu, hoppas att Sverige går vidare nu då..! Vilken otroligt fin header du har fått Ebba förresten! Ha det bra =)

    
    2010-05-27 @ 21:08:35                    
URL: http://mariafanny.blogg.se/
    
Madeleine-Änglamamma till Philip 081211-081212
    

Ser att du inte tar emot några beställningar av bloggdesigner eller vad man säger. Men hör gärna av dig igen om du börjar med det igen. Har sett några av dina designer och tycker att du är väldigt duktig. Mvh: Madeleine

    
    2010-05-28 @ 02:12:51                    
URL: http://middemadde.blogg.se/
    
J O H A N N A
    

Vilket mysigt rum!

    
    2010-05-28 @ 22:16:29                    
URL: http://junttiisradioactive.blogg.se/
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: