-

« 2010-01-10 / 18:54:15 | kategori: Ebba »
usch , var på akuten precis!
fidans pappa ringde & sa att hans lillebror höll på att dö & att ambulansen hade hämtat honom. så vi sprang ner till akuten för att se hur det var med honom. där fick vi reda på vad som hade hänt,  som jag förstod det hade dom suttit & ätit mat när han helt plötsligt bara stannade till & satt & knackade i väggen jätte lugnt med uppstirrade ögon. de andra trodde att han skojade & sa något som "skratta på tre" men när han inte gjorde det fick dom panik & förstod att det var något fel. han hade då svalt tungan & inte fått någon luft samtidigt som han krampade.

[eftersom alla bara sprang runt & pratade på albanska förstod jag inte allt så fidan får fylla i om jag har missuppfattat någonting när han kommer tillbaka]
 

Dreni ligger iallafall på barnavdelningen nu & ska stanna under natten & undersökas mer .


dumma unge, vad du skräms! ♥
kicki
    

shit va hemskt :'/

hoppas de inte händer igen!



sv; hmm jag ångest samt panik: skolan sätter igång imorgon... och min hand är helt mörbultad -.- voffsan och en annan hund började nyss bråka, så jag drog bort min och så bet någon mig =/

och med pojken, de går bra. Men någon påverkar honom as dåligt, och de stör mig...



hur mår du och hur går det med livet själv gumman?

kram <3

    
    2010-01-10 @ 19:46:32                    
URL: http://christinakicki.blogg.se/
    
Anonym
    

Uss det låter inte trevligt!

Såg att du gjort sandras blogg jätte fin och undrar om du har lust att göra en design till mig? :)

    
    2010-01-10 @ 19:51:25               
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: