-

« 2010-01-23 / 03:51:56 | kategori: Ebba »



fick se den finaste lilla flickan i camen för en stund sedan, åh så söt hon är!
jag satt & puttinuttade med dataskärmen & väckte fidan & försökte få honom lika fascinerad
av fingrar i munnen & gäspningar & stirrande små ögon. så mysigt  ♥

Grattis Sandra & Välkommen till världen lilla Lee :]

JENNIE - EN ANNORLUNDA BLOGG
    

Sv: Ja det känns som om jag skulle kunna få det. Jag trivdes jättebra och allt gick hur bra som helst. Så jag kommer bli ganska ledsen och knäckt om jag inte får jobbet. Så tur att du håller tummarna för mig! ;)

    
    2010-01-23 @ 11:29:53                    
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
    
kicki
    

sv; Åh va mysigt hörru! :) Vart är din mami & J ?

Hm nja idag blir det stress, ska hinna med en heldel och seda blir det party :)

Kramis <3

    
    2010-01-23 @ 12:04:21                    
URL: http://christinakicki.blogg.se/
    
C A R O L I N E
    

Hur blev du så bra på att fota ? , du har jätte fint utseende :D <3 ! , VILLKA HÅRFÄREGER HAR DU HAFT?

    
    2010-01-23 @ 13:01:10               
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: