slapphelg

« 2010-02-07 / 16:50:55 | kategori: Ebba »
har inte haft någon ork att sitta vid datorn i helgen.
i fredags myste vi med god mat & chips, dip framför film, sedan somnade jag (klockan 9) .
igår var jag uppe tidigt & så drog hela familjen iväg för att titta på en ny bil eftersom vår är helt kaputt!
sedan när vi var klara där så åkte vi & fikade, letade efter en dansmatta (finns ingenstans, men de hade fått in på cdon.com så jag ska beställa den nu!) sedan storhandlade vi & kvällen blev ännu en filmkväll. :]

idag har vi bakat cupcakes, bara jag & mamma eftersom de andra tre grabbarna hade annat för sig. 
det var första gången & vi har lärt oss en hel del, det var absolut inte sista gången jag gjorde det heller!
vackra var det inte direkt & vi hade alldeles för mycket grejs på .
Anonym
    

Ebba!!! ta bort den där bilden, ok att det var kul att baka med dig men måste du ha just den där bilden. Herregud hur lyckliga ser vi ut..någon måtta får det vara. När jag ser den här bilden så kommer jag att tänka på filmen "Gökboet".....!!!

    
    2010-02-07 @ 17:50:52               
    
malin
    

Sv: det är helt okei!<3

    
    2010-02-07 @ 17:54:10                    
URL: http://lollihpop.blogg.se/
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: