HOTELL GASTEN

« 2009-09-23 / 17:27:05 | kategori: Fotoalbum »

asså fyfan, jag har nog aldrig varit så rädd som jag var när vi var inne på HOTELL GASTEN Liseberg .
till en början var vi kanske 8-9 stycken i ledet (jag, fidan & två barnfamiljer), antingen var det min rädsla som spred sig till alla andra eller så var det riktigt förbannat läskigt där inne, men lilla flickan bakom mig grät hela tiden & tryckte mig på axlarna så hårt att jag trodde jag skulle gå sönder! (man ska gå i led & hålla varandra på axlarna).
Flickans pappa upprepade hela tiden att det inte var någon fara, & samtidigt börjar flickan framför oss också gråta. jag förstår dom !! jag var fan på gränsen själv . haha ;'d .  iallafall så efter inte ens halva turen så hoppar det fram en kvinna & frågar om flickorna vill avsluta turen, vilket de självklart ville & deras föräldrar följde med ut då också såklart! HALLÅ - vi var tre kvar & jag gick sist! så jag tryckte mig emellan fidan & en pappa som gick först & blundade typ hela vägen. & stackars honom som tvingades ha mig hängandes på sina axlar & skrikandes i hans öron! haha . i slutet hoppar det fram en jävla clown som tyckte att det var roligt att jag var så rädd, så han ställde sig framför mig & sa "hej" men jag bara skrek åt honom "NEJ, NEJ!" & då började han skratta . dålig skådespelare ;> . Vi var alla sjukt svettiga när vi kom ut ut det där jävla huset, & det gör jag fanimej aldrig om!  uschnej 



Linn
    

SV; Haha tack ebba ;}

    
    2009-09-23 @ 18:09:39                    
URL: http://linnlowes.com
    
Anonym
    

Det lät läskigt, men fan vad jag skrattade när ja läste din beskrivning av spökhuset, jag förstår att du aldrig mer kommer att gå in där/Puss

    
    2009-09-24 @ 21:40:51               
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: