Torsdag

« 2009-11-26 / 18:39:10 | kategori: Ebba »

de senaste dagarna har varit jätte jobbiga, men jag kan inte gräva ner mig helt utan får helt enkelt ta mig i kragen ..
är hemma för tillfället för att klara av lite möten & sånt, lämnade min kamera nere hos pappa & dom eftersom jag ska tillbaka dit i början av nästa vecka igen. & då följer fidan med också ..
idag & igår städade jag mitt rum med hjälp av mamma . ska fortsätta imorgon så vi blir helt klara!
har också varit på några ärenden idag, sedan åt vi mat på corner & köpte nya blommor till mitt rum.
igår var vi en sväng på rusta, karlsson & elgiganten där vi köpte täcke, kuddar, solpuder & en router,  & imorgon ska vi iväg & köpa gardiner & lite småprylar!  kul att få lite nytt & fräscht omkring sig.

nu kom fidan, så vi ska se om det går något kul på bio ikväll ..
annars blir det en mysig hemmakväll med wallander & playa del sol! 
min nya design kommer upp ikväll också tror jag, ändrade lite på den igår när jag inte kunde sova.
& ni som väntar på designer - jag tar tag i det nu i helgen så jag hoppas att alla har fått sina designer på plats när jag åker tillbaka till blekinge.

    
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: