mycket designer!

« 2009-11-30 / 10:11:38 | kategori: Design »

guuud vad trött jag var igår! somnade på en gång när vi hade gosat ner oss framför 'wallander - läckan'! så fidan fick se den själv  -  & jag ska ha den på halvskärm nu när jag designar ..  :)   satt & pillade på kickis design igår men så laggade hela blogg.se så jag kom inte ens in!   sedan har jag 8 tjejer till som vill ha design, innan imorgon kväll när jag åker till pappa!   hur ska jag hinna?  idag M Å S T E jag hinna bleka utväxten & fixa mina naglar! så är det bara .. !  så ja, schemat är ganska fullt .
jag gör gärna fler designer, men det blir inte förren jag kommer tillbaka hem & vet inte exakt när det blir .
men ni som orkar vänta
- skicka ett mail så tar jag tag i det såfort jag är tillbaka hemma igen! :)

josefine
    

så lite :)

skulle du kunna fixa min? :)

har verkligen svårt och hitta någon som kan nått som design :o

    
    2009-11-30 @ 10:30:58                    
URL: http://josefiinerosen.blogg.se/
    
kicki
    

ser toppen ut <3

    
    2009-11-30 @ 10:34:54                    
URL: http://christinakicki.blogg.se/
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: