Idol

« 2009-11-08 / 15:52:31 | kategori: musik & videos »
i år är typ första året som jag verkligen har följt idol, men jag har aldrig förstått vad rabih gör där?  han är inte på samma nivå som någon av de andra deltagarna!  okej han är jätte gullig & jag skulle älska om fidan kunde sjunga så, just för att det är så gulligt, men det är en helt annan sak ..  jag skulle inte klara av att lyssna på en hel cd med bara hans låtar. 
M E N , när han åkte ut i fredags så tjöt jag! haha . jag var så glad att Eddie inte åkte ut så jag skrek & var typ överlycklig.  men när rabih sedan sjöng den här låten andra gången så gick den rakt in i hjärtat & jag tjöt som en idiot! haha .  hemska sverige som inte röstade ut psykfallet som tror att hon är jesus eller leknande.  BU säger jag bara ..


Nathalie
    

Sv: Jobbat natt fedag och lördag, så är ganska slut efetr helgen.. Gör du annars?

    
    2009-11-08 @ 16:37:50                    
URL: http://charismatic.webblogg.se/
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: