5e November

« 2009-11-05 / 23:08:39 | kategori: Design »

det var längesedan jag skrev ett inlägg, livet går upp & ner och jag har varken haft lust eller ork att ens sitta vid datorn överhuvudtaget.
sedan jag skrev sist har livet hunnit vara helt underbart och ett rent helvete. och nu är det bara helt tomt, jag känner ingenting, är varken glad eller ledsen, mest förbannad på alla jävla människor som beter sig som svin & tror att de äger hela världen!
fidan är iväg & mönstrar & kommer tillbaka imorgonkväll/natt, så idag har jag haft tid att designa lite bloggar & sitter just nu & tittar på andra avenyn & äter sallad + kyckling.
ska försöka fixa en ny design på min egen blogg också när jag hinner ..

besök hennes blogg här .

RONYA
    

skit fin blogg verkligen!

kan du fixa en bloggdesign åt mig ? (a)

puss

    
    2009-11-06 @ 23:33:38                    
URL: http://ronyamehho.blogg.se/
    
AAYAH- Sweet 16♥
    

så duktig du är! :o

kan du hjälpa mig ? :$

    
    2009-11-10 @ 17:48:29                    
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: