Mors dag ♥

« 2009-05-31 / 19:40:25 | kategori: Ebba »


(haha, jag hade ingen bild på mamma på denhär datorn, så jag fick söka på google!)

fidan & jag vaknade runt 1 & kom ännu en gång på att det var mors dag idag, så vi bestämde oss för att göra smörgåstårtor till våra mammisar!
tyvärr var jag för snabb att ge mamma hennes tårta så jag glömde att ta kort på den.  ;<  dålig
jag är skit trött & medan de andra äter på smörgåstårtan så sitter jag här vid datorn, man blir mätt av att laga mat! haha
jag får vänta tills jag själv får bli uppvaktad på mors dag, då ska jag kräva en hel del (a)
nej, nu ska jag fixa pannacotta & sedan blir det mys.


fidans pappa åkte på kryssning över helgen & köpte en choklad likör till mig
& till den fick man ett par pärlörhängen!  mumsigt (y)

    
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: