morning

« 2009-05-08 / 08:19:36 | kategori: musik & videos »
godmorgon!
vaknade vid sju & gick upp för att fixa iordning mig, för tio minuter sedan skriver jennie att vi börjar fem i nio istället för tjugo över åtta! vilket jag egentligen vet men hur lätt är det att komma ihåg på morgonen?
så nu sitter jag här hemma hos fidan, tittar på navy cis & dricker min andra kopp kaffe . städande blev det inget igår utan jag får ta tag i det idag! skoj

jag har tänkt på en sak .. systrarna graafs låtar som säkert de flesta lyssnade på när man var yngre, är det inte bara hannah som sjunger?  annars borde de ha sjukt lika röster, om man lyssnar på hannahs bidrag i melodifestivalen för några år sedan så låter det exakt som henne i deras låtar .. hela tiden !
+ att i andra låten är det bara en röst som sjunger i verserna men båda mimar?





eller?  de gör sig bättre på bild tycker jag :) haha
    
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: