äckliga människor

« 2009-03-15 / 18:21:25 | kategori: musik & videos »
asså jag blir så jävla arg! jag försökte hitta en låt som skrevs till simon av hans morbror tror jag? (på youtube)
och överallt finns det kommentarer att det var rätt åt honom att han blev skjuten . vad i helvete tänker man då?
"Bra gjort synd att några kom undan, ge pappan tapperhetsmedalj"  vilken jävla idiot kan ens skriva så?
en liten kille förtjänar inte att dö pga att han var på fel plats vid fel tillfälle !  jävla äckliga värld vi lever i , har inte människor hört talas om respekt? tänk på killens föräldrar? hans vänner & alla andra som visste vem han var.
vad jag har förstått så var han en sådan kille som ALLA tyckte om.
tyvärr kan jag inte göra annat än att bli förbannad. men är det inte helt sjukt? hur jävla iskall kan man vara ..

 

man kan inte hålla tillbaka tårarna när man hör låten . & så tänker jag på alla som kände simon. vad dom har berättat om honom, hur mycket dom saknar honom .. nej usch ! nu kommer tårarna igen!
vi får bara hoppas på att han har det bättre nu.  
    
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: