Torsdag

« 2009-03-19 / 14:55:23 | kategori: Ebba »
Vaknade för en halvtimma sedan av att mamma ringde ifrån gotland. De söker nämligen jobb där, hoppas (y)  haha
jag måste plocka undan lite och diska innan huset fylls av folk igen ikväll.
& så är det dags att färga håret idag också! så jag får hoppas att det blir mycket bättre än som det ser ut nu!
Hoppas verkligen att jag känner mig frisk imorgon, det är inte kul att må skit när det är helg! då blir man deppig

kan det inte bara bli PÅSK?
 
 

snälla?

/ Ebba
Sandra
    

ja e med sjuk, så in i helvete.

du vill inte hjälpa mig med en header?

om du är uttråkad eller liknanade

    
    2009-03-19 @ 15:07:24                    
URL: http://sandrakarin.blogg.se/
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: