on and on

« 2009-03-26 / 19:18:58 | kategori: musik & videos »


haha jag fattar inte den här musikvideon? varför står hon & sliter i ett 'staket' & varför sjunger hon 'my love for you goes on and on' samtidigt som hon står med småbarn?
jag har nog inte fattat budskapet med videon ..  haha
Sofia
    

Nja.. Min dator pallar inte riktigt ps just nu, tyvärr. Men jag försöker ändå lite då o då! Men det finns ju så satans mkt funktioner o möjligheter så jag blir vimsig..! ;) Några roliga tips? :)

    
    2009-03-26 @ 19:45:24                    
URL: http://marmelina.blogg.se/
    
Angie .
    

Förstår inte heller budskapet med den videon, fast låten tycker jag är helt ok ;)

Sv: Haha ja :) Allt bra?

Pyss

    
    2009-03-26 @ 20:18:20                    
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/
    
Anonym
    

varför stör du dig så mkt på sandra samuelsson? äre bara för jakob har älskat henne som fan och varit förlovad med henne?

    
    2009-03-26 @ 20:26:24               
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: