morning

« 2009-03-24 / 07:14:24 | kategori: musik & videos »

.. jag var uppe med tuppen idag, eller jag har inte sovit på hela natten! låg & tittade på satc medans jennie snarkade här brevid . haha
så jag gick upp vid 6 & kokade ägg & sminkade mig & allt annat som behövs göras, sedan väckte jag nenne så vi kunde äta frukost ;>
& nu sitter hon & sminkar sig & jag ska bara fixa håret så är jag klar sedan . så idag blir det ingen stress iallafall :)  haha
ikväll sover jag hos fidan, så jag får se om det blir någon uppdatering, tror inte jag kommer kunna hålla mig ifrån bloggen!  (a)
nu när jag väl har blivit så duktig på att uppdatera så ska jag inte ge upp (y) :D
jaja, nu ska jag fixa iordning mitt hår!

den här är till alla morgontrötta människor ;
haha :'D

Puss
Anonym
    

Har du fått in glada Talibaner på din blogg, man fick ett gott morgonskratt...

    
    2009-03-24 @ 09:30:11               
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: