mjuk havrekaka & beck

« 2009-03-22 / 20:53:01 | kategori: Ebba »

jag & mami har precis bakat 'mjuk havrekaka med choklad & mandel' - den står fortfarande i ugnen, så jag vet inte hur den smakar .  men det såg inte helt fel ut ;>
dags för beck nu, har ingen aning om vilken det var som skulle gå så det får bli en överraskning!
/ Ebba
Du Vet Inte
    

Halluuu



hoppas allt är bra med dig!



Jag har en fråga i min blogg som jag skulle vilja att du svara. de kan bli en rätt rolig diskussion faktisk..



sen kan vi ju alltid följa varandra via blogglovin.

letar efter nya heta bloggare som man alltid kan få inspiration av o sen brukar jag köra veckans bloggare o skriva om vissa bloggare!



Vad tycker du :)



Kramis M

    
    2009-03-23 @ 22:35:27                    
URL: http://duvetintee.blogg.se/
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: