onsdag

« 2009-06-17 / 23:11:04 | kategori: Ebba »
hellu, glömde kamera sladden hemma & nu sitter jag hemma hos fidan & ska spela sims (a)
fidan är i göteborg & åker karuseller & har skoj, kommer hem imorgon på dagen. så jag passar på att njuta av tystnaden & ensamheten! haha :)

idag ringde jennie & väckte mig vid halv elva så jag skulle vara klar för en stadstur när hon kom. köpte billiga trosor & sallad på sahara i solen , helt underbart
sedan gick vi vidare hem till jennie & satt i solen en stund, efter det kröp vi ner i soffan & tittade på bachelor något? ;p

försökte få med mig nutte på en spontanresa vartsomhelst förut! haha , vill ifrån den här staden . vill känna att jag har sommarlov! men ingen av oss har tillräckligt med pengar så vi får vänta till stockholm i augusti!

imorgon blir det till att tvätta massa kläder & packa, för på fredag (midsommarafton) så åker jag & fidan till blekinge & stannar i ungefär två veckor. ska bli mysigt att träffa min pluttunge igen ♥


massa text att läsa & nu ska jag spela sims :) 
jennie Lundberg
    

hejdå ♥

    
    2009-06-18 @ 08:26:23                    
URL: http://jennielundberg.blogg.se/
    
Anonym
    

Ha det bra i Karlskrona, trevlig midsommar på dig

    
    2009-06-18 @ 21:15:43               
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: