nattuggla

« 2009-07-20 / 06:27:07 | kategori: Ebba »
ännu en gång sitter jag uppe hela natten & har ingenting att göra . sov hela dagen, gick upp två gånger ur sängen , för att gå på toaletten & koka nudlar!
fidan kom hit vid 10 tiden så åkte vi upp till corner & köpte hem mat, & sedan åkte vi hem & myste. :)
nu ligger han & sover här & jag tittar på 'svensson svensson' & sitter inne på gratisbio.
ska snart hoppa in i duschen tänkte jag ..

Anonym
    

ebba snälla skicka designen fort !

om du vill nå mig såå kan du adda min msn. [email protected] & du kan skicka koderna där ist , måste ha desginen idag för jjah åker imon måste sätta in den i bloggen idah !

& snälla kan du göra kursiv text på rubriken på varje inlägg & fetare stil & på katergorier länkar o så ska de va samma , skicka snabbt snälla ! :)

    
    2009-07-20 @ 13:15:22               
    
Emma [FOTOBLOGG]
    

fin bild!

    
    2009-07-21 @ 16:32:55                    
URL: http://jumpintopuddles.blogg.se/
    
Anonym
    

vilken häftig bild på er, det ser ut som en reklambild...

    
    2009-07-21 @ 19:14:19               
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: