skit

« 2009-07-27 / 20:58:56 | kategori: Ebba »
sitter hemma hos fidan, bloggen ser helt fucked up ut i mozilla! usch vad tråkigt ..
& så glömde jag kamera sladden hemma ! jag känner verkligen att den här kvällen kommer bli super (y) blööhö
ska försöka fixa mina naglar ikväll & så måste jag färga håret någon dag, utväxt är inge kul .
Anonym
    

Ebbeben bebben vill bara meddela dig och Fidan att nu har vi bokat boende och resa till G-borg i mitten av september. Vi betalar Fidans resa och boende även frukost. Vi hoppas att han har pengar till resten av uppehället..puss

    
    2009-07-27 @ 21:12:49               
    
johanna
    

söt blogg:) hur är det med dig idag då?

    
    2009-07-27 @ 21:44:09                    
URL: http://johannatillenius.blogg.se/
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: