virus, stamkund?

« 2009-02-03 / 11:39:28 | kategori: Ebba »
asså jag brukar aldrig vara sjuk typ! men den här vintern har varit en katastrof .  Now it's back ,  kul!
när jag kom hem ifrån skolan igår så ville jag inget hellre än att bara gå & lägga mig. jag frös som bara den & huvudet kändes helt tungt .  usch !
nu sitter jag här med min underbara näsa som rinner (näsborrarna har nog kanalrace) , halsen gör ont & mitt huvud värker.  MEN - jag får inte missa att gå till praktiken.  bara om det verkligen är nödfall.  fyfan vad jobbigt.
nog med det ..

jag har faktiskt kommit på mig själv att ha med mig min kamera överallt! det är skojj . ;>  haha

i lördags var jag bakfull , haha hemskt !
sedan var min lägenhet tom på folk , så jag & fidan åkte dit & hade massa mys.



vi bakade pizza ! den var god men vi höll på att glömma den i ugnen så osten hann bli helt brun! haha

     

Sedan fixade vi en massa gottigt & la oss på en madrass inne i vardagsrummet & tittade på massa film

     



du är det finaste jag vet
Anonym
    

Linda: det var ebba som hade kommenterat i min blogg

    
    2009-02-03 @ 20:31:02               
    
Anonym
    

puss, puss på er, söta paret

    
    2009-02-05 @ 22:49:45               
    
natina
    

alltså ni är så sjukt söta. ni ska gifta er om jag så måste tvinga er till det! SÅ DET SÅ!

+ jag måste få va brudtärna :)

    
    2009-02-06 @ 11:16:04                    
URL: http://natinaleonbardhi.blogg.se/
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: