party

« 2009-02-16 / 00:48:53 | kategori: Ebba »
nu börjar jag få igång huvudet igen efter den sena & snurriga kvällen/natten igår.
usch, jag har mått illa hela dagen & tillochmed kvällen, hemskt fan
gjorde mig precis en majsschnitzel & lite pommes & det gjorde susen för bakfyllan!  haha
igår kom jennie hit & vi satt & drack en stund & roade oss på vårat vanliga sätt , sedan drog vi vidare till martin som fyllde år, där var vi några timmar (?) kommer inte alls ihåg. 
Sedan drog vi vidare ner på stan fast det var trist så vi droghem . ;p  jag & linda gick först hem till mig, satte på oss massa myskläder & gick till åhmans för att köpa mat . sedan drog vi tillbaka hem till mig :) 

pics; 
       

video's finns också, men nu har jag inte tid att ladda upp dom , måste hoppa in i duschen & plocka undan efter mig i köket .
PÖSS  /  Ebba
    
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: