t r å k l i s t a

« 2009-02-24 / 20:21:11 | kategori: Ebba »
SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor!

DIG:
1. Hur lång är du ? 166 tror jag?
2. Vad vill du bli när du bli stor? barnmorska ;>
3. Vad pluggar du ? 2a året på barn&fritidsprogrammet suck*
4. Har du långt hår ? rätt så
5. Vilken hårfärg har du ? typ massa slingor med massa utväxt!
6. Sminkar du dig ? yesbox
7. Har du haft sex senaste månaden? aa
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? ljusrosa & mörkrosa  höhö
9. Har du kysst någon idag ? japp - fidus såklart :)

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop ? nej
2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? båda är bäst ;o
3. Hur många syskon har du ? 2 halvbröder
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? att jag inte orkar ta ut hundarna idag pga hur dåligt jag mår!
5. Hur många ställen har du bott på ? bara i västervik men i typ 5 olika lägenheter
6. Vem i din familj stör du dig mest på? ingen just nu
7. Vilken familjemedlem är snällast ? jag (a)
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? typ ett år sedan . men nästa vecka så ;D

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis ? igår  -  linda
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? jennie
3. Har du kysst nån kompis ? haha jo många gånger
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? nej
5. Vem har du varit kompis med längst ? som jag umgås med, jennie
6. Vem känner dig bäst? jenniejenniejennie - massa jennie hela tiden! haha
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? ja oftast
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? det har hänt/händer

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar ? jaharå
2. Klä dig annorlunda? varför klä sig som alla andra?
3. Vara dig själv ? aa
4. Visa dig i bikini/badbyxor ? ja, men jag är ingen badmänniska direkt!
5. Fisa inför din pojk/flickvän ? HAHA ehm ja?
6. Pierca dig ? nej inte igen!
7. Ha sex på offentlig plats ? ja det är ju coolt
8. Vara omogen ? yes
9. Äta småkryp ? nej varför?

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast ? igår
2. När var du på semester senast ? typ jätte länge sedan? - i thailand iallafall.
3. Vilken färg är det på din tandborste ? jag har flera stycken , rosa, röd, blå..
4. Är ditt hår tråkigt ? haha jaaaa
5. Vem såg dig naken senast ? gissa arton gånger ;o
6. Hur ofta duschar du? varje/varannan dag, beror helt på!
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ? antagligen tidigt, eftersom jag inte mår speciellt bra .

haha , det är långtråkigt att vara sjukis .. ;<
nu ska jag dricka te som leman har varit så snäll & gjort till mig (a)

/ Ebba
    
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: