Nuttis

« 2009-02-05 / 15:42:24 | kategori: musik & videos »
asså jag blir dum i huvudet på youtube ! försökte ladda upp en video, men den är tydligen inte tillgänglig. bra är det kanske eftersom jennie kanske skulle vilja slå mig om jag la upp den (a) haha .
det känns verkligen när jag inte varit med nutte på länge , jag behöver någon att skratta med ;D haha & gråta också  iofs .
med jennie får man vara O M O G E N ! då blir man glad (a) haha wihu

Nu funkar det ;


HAHAHA - puss på henne !

hittade en gammal video ifrån i somras också;



haha, den är alltid lika kul att titta på ;>
- nej nu måste jag diska & städa toaletten innan fidan kommer & hämtar mig .
Pusselipusspöss
/ Ebba
Jennie Lundberg
    

HAHHHAHA! fyfan :D

    
    2009-02-05 @ 16:05:44                    
URL: http://jennielundberg.blogg.se/
    
sanna
    

jag har addat dig på msn nu, har du sett det? har inte sett att du varit inne :p

    
    2009-02-05 @ 19:42:53                    
URL: http://vitaeterna.blogg.se/
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: