söndag

« 2009-08-02 / 16:04:40 | kategori: Ebba »

igår blev det fest, väl nere på stan hittade jag inte jennie (som hade mitt leg) så jag kom inte in någonstans! haha ;<  segt .  så jag gick hem & sov  h a h a :)

idag är jag seg, sitter & dricker cola & ska spela the sims tänkte jag ;> , ska också försöka få mami att titta på film med mig ikväll!
såhär ser jag ut idag;
myskläder (lindas)  haha ;d  & smink från gårdagen!   sliten ..


Anonym
    

Hej! :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna en korsett i samarbete med till henne.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-korsett.html



Vad gärna med :)

    
    2009-08-02 @ 18:59:54               
    
Lindus
    

namen är det du som har min tröja ;D där ser man snyggis:*

    
    2009-08-03 @ 16:15:18               
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: