biotime

« 2009-08-27 / 17:26:40 | kategori: Ebba »
morning , solen skiner & jag vaknade med ett leende på läpparna . ibland är livet bara helt underbart :)
ikväll ska vi nog på bio på den nya beck filmen !  skulle ha gått imorgon egentligen men vi vill passa på nu när det är mysväder & allt & imorgon är man nog bra trött efter att ha gått upp vid 7 igen , usch vad trist .  fidan stack precis iväg på träning & jag ska fixa iordning mig så jag är klar att dra när han kommer tillbaka .



Linn
    

SV; Tacktack! Nä har inte använt nån skärpa alls på läänge ;p den blir hur bra somhelst. Det enda jag gör i ps är ett lager med blå färg som jag tonar ned för den där "Mjuka romantiska"-looken :D

    
    2009-08-27 @ 19:11:17                    
URL: http://linnlowes.com
    
S A N D R A T J U L I N S
    

fiin blogg :)



dagens låt står "Ken Ring" för! sorgligast ever :( http://sandratjulins.blogg.se/2009/august/ken-ring-ber-en-bon.html#comment

    
    2009-08-27 @ 19:13:29               
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: