back home

« 2009-04-20 / 18:27:18 | kategori: Ebba »
nu är jag tillbaka ifrån blekinge . tänkte slänga in lite bilder.

på måndagen kom pappa & stella & hämtade oss i kalmar. vi åkte sedan till simons grav & sedan matade vi höns.


Efter det åkte vi hemåt, där morgan & jeppe väntade - vi grillade & hade mys hela kvällen.

på tisdagen åkte vi in till pontus i lyckeby för vi skulle träffa nick! & när han kom så fikade vi & sedan tog vi en promenad.



sedan skulle plutten åka hem & pappa drog också då,  medan vi bestämde oss för att grilla.
Vi mötte upp anders & åkte till willys & handlade. det slutade med att vi slösade för mycket pengar & lagade maten på spisen!  haha

sedan tittade vi på tv & sov!
på onsdagen åkte vi in till stan för att hämta jeppe på sjukhuset för att han hade skadat foten, vi köpte också badminton racket & stuff, men det blåste så mycket så vi orkade inte spela!
på torsdagen åkte vi in till kungsmarken & myste med valpisarna . hur söta som helst! & jag hittade mig allt en favorit :)


efter det åkte vi hem & spelade guitar hero & grillade marshmallows över stearinljus! mumma ;>
jag fick också för mig att vaxa min hand - vilket gjorde ont men jag var uttråkad! haha

På fredagen blev det fest hemma hos hampus & jonas i marieberg . man blev väll lite lagom full (a) haha usch
tyvärr har jag inte mycket bilder ifrån kvällen eftersom min kamera hade slut på batteri!


på lördagen vaknade jag upp med massa bakfulla pojkar, pappa kom & hämtade mig & så köpte vi mat på mcdonalds åt mig & jennie . & när vi sitter ensamma i ett hus mitt ute i skogen så kommer det två män i en bil,  båda dricker öl! vi fick panik & sprang & gömde oss! HAHA fyfan, det skulle man ha filmat! xD
det visade sig att stella kände dom, men det kunde inte vi veta - right? jag trodde jag skulle dö eller något!  haha herregud .
när det hade slutat snurra i huvudet så bestämde vi oss för att åka in till marieberg igen. vi spelade dataspel & tvspel & umgicks. tills det blev natt & vi skulle sova. jag & jennie fick låna en lägenhet en bit ifrån deras, eftersom pappa inte orkade åka in & hämta oss mitt i natten & deras lägenhet var så liten & de redan var fyra killar som delade på en säng & en soffa! haha

på söndagmorgonen (igår) , vaknade vi runt tolv & gick ner till affären för att köpa frukost. frallor & blåbärssoppa .
sedan satte vi oss på balkongen hemma hos h&j & myste i solen. & sedan blev det mys där hela dagen, när pappa kom & hämtade oss på kvällen så var man rätt deprimerad eftersom man visste att man inte skulle få träffa alla härliga människor mer på väldigt länge! trist




sedan när vi satt & spelade guitar hero & sjöng singstar, så kom joppe också för att säga hejdå!
jag & jennie låg sedan hela natten & pratade, somnade vid halv fem ungefär & gick upp vid sju igen.
men vi fick oss lite sömn på bussen sedan, and that's it!  nu kommer linda snart hit, vi ska ut på promenad nu när solen tittade fram lite. snacka skit måste vi också göra (a)  haha  PUSS

    
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: