Vill du ha den här vinterdesignen?

« 2009-12-09 / 17:56:15 | kategori: Mitt Liv »


jag gör den här designen till de som vill ha en vinterdesign .. just pga att jag inte har samma möjlighet att designa när jag inte är hemma, vilket jag inte är för tillfället & jag har bestämt mig att stanna här över jul & antagligen över nyår!

om du vill ha den här designen så vill jag att du mailar mig på  [email protected]  .

då vill jag att du;

• bifogar bilden du vill ha som profilbild

• fyll i informationen om dig själv som ska stå i menyn

• fyll i din önskelista som du vill ha med i menyn

• vill du ha eller inte ha jul ikonerna i menyn

• vill du byta texten i headern till en egen text, isåfall vad

• vilken färg du vill ha på bakgrunden,  blå eller röd

• dina inloggningsuppgifter & har du fler bloggar så skriv vilken du använder

skriver du inte ner något så tar jag bara bort det ifrån designen

tänk också på att du inte kommer vara ensam om denna designen utan delar den med andra

         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: