Välkommen till min nya blogg!

« 2010-01-16 / 21:41:21 | kategori: Allmänt »
Hejsan! :) 
Jag såg att du gjorde bloggdesigner, tycker att det är jätte schysst av dig att göra det på din fritid och dessutom gratis.
Tänkte fråga dig om du ville hjälpa mig. Jag vill ha bloggen i lila. Kan variera i olika lila nyanser, du ser kanske vad som blir snyggast själv när du håller på. Jag tänkte att du fick göra lite som du själv känner för, mixa och trixa. Jag blir nöjd oavsett :). Jag skickar en massa bilder som du kan ha med, du får välja vilka. Vill att det ska stå: Therese Bergh I väntans tid i headern. Sen är allt upp till dig. Kramar!

Hejsan! :) 
Jag såg att du gjorde bloggdesigner, tycker att det är jätte schysst av dig att göra det på din fritid och dessutom gratis.
Tänkte fråga dig om du ville hjälpa mig. Jag vill ha bloggen i lila. Kan variera i olika lila nyanser, du ser kanske vad som blir snyggast själv när du håller på. Jag tänkte att du fick göra lite som du själv känner för, mixa och trixa. Jag blir nöjd oavsett :). Jag skickar en massa bilder som du kan ha med, du får välja vilka. Vill att det ska stå: Therese Bergh I väntans tid i headern. Sen är allt upp till dig. Kramar!
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: