Designen 2

« 2010-03-12 / 23:32:40 kategori: Allmänt »

Hej Ebba!
 
Här kommer det förklaringar jag vill att min blogg ska se ut:
 
1. Som bakgrund på min blogg vill jag ha en rosa bakgrund, sickar den på fil åt dig
som heter: bakgrundsbild.
 
2. Om du kan fixa min stillmall större så skulle det vara snällt, behöver också en ny
komentars ruta. Vill att den ska vara vit min komentars ruta ( Rutan man skriver
komentarer i ) Texten ska vara rosa med en större stillmall än jag har nu.
 
3. Som header vill jag ha en header som passar självaste bakgrunden fast jag vill
att det ska stå: The life about Julia. Du får göra headern hur du vill :)
 
4. Du kan fixa till andra saker på bloggen som skulle passa fint osv,
 
Puss Julia
    
Ebba
    

gdhdghd



dhgdhdhg

    
    2010-03-13 @ 00:04:49                    
URL: http://ladreams.blogg.se/
    
Ebba
    

dghdghdg



dghdgh

    
    2010-03-13 @ 00:05:04                    
URL: http://ladreams.blogg.se/
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: