Tisdag

« 2010-01-19 / 12:21:42 | kategori: Ebba »

mår inte speciellt bra idag, sov dåligt inatt & fryser & har ont i halsen.
men jag ska ta mig till tandläkaren om bara några minuter, det brukar inte ta så lång tid på första besöket
så är nog hemma snart igen.
sedan ska jag skicka iväg ett mail , dags att söka jobb (y)
hoppashoppas! moneymoney  ;]

provade ett nytt filter i ps som jag laddade ner igår, man kanske inte ska använda det på cam bilder ? haha


nu måste jag springa

AMANDA FALK
    

Vad söta bilder :D fin hår du har!

Sv: Tack så mycket! Jag är supernöjd :D Har ju mina vanliga elaka läsare som alltid håller på att kommentera sådär.. orkar inte bry mig! De flesta tycker ju det är fint lixom och jag älskar mina raka tänder :D

Hoppas du får en fortsatt mysig kväll, god natt!

    
    2010-01-19 @ 21:25:16                    
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
    
amanda
    

gud vad du är fin!:)

har en as fin blogg oxå:D

    
    2010-01-19 @ 21:37:54                    
URL: http://aannamandaa.blogg.se/
    
Anonym
    

Hej på dig sötis (som vanligt)Hoppas att du har haft en trevlig dag i snöyran/puss

    
    2010-01-19 @ 21:41:07               
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: