Onsdag

« 2010-01-27 / 20:22:23 | kategori: Ebba »

sitter & tittar på Andra Avenyn & jag bara tjuter åt allting, måste det alltid dyka upp massa problem överallt? kan man inte bara få må lite bra när man ser på det! folk är otrogna hit & dit, bråk, droger, våldtäkter - & det är bara hälften av allt som händer. tänk att allt sånt händer överallt hela tiden, fyfan vad hemskt!

igår tittade jag på veckans alla paradise hotel avsnitt också, & usch vad jag grät när stefan åkte ut!
jag förstår inte ens varför, har inte tjutit över att någon åkt ut men igår sprutade mina tårar. haha
jag är väll inne i någon känslig period för tillfället . ;]

vi fick för oss att baka pizza förut också, mumma!

kim
    

jag vet faktiskt inte var man kan köpa juicy couture i sverige. I USA finns det på nästan alla malls och online. om jag vore dig skulle jag kolla med typ NK eller så, du knkse kan köpa direkt från nån online sida i USA ;)

    
    2010-01-27 @ 21:21:09                    
URL: http://kimquiqui.blogg.se/
    
Victoria ♥
    

ooooohh dedär ser ju fett goott ut :D

    
    2010-01-27 @ 21:37:14                    
URL: http://natdhasis.blogg.se/
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: