New Look

« 2010-01-10 / 13:33:01 | kategori: Ebba »




[bild ifrån gårdagen]

nu har jag skaffat mig en ny design
kände att det verkligen behövdes. först hade jag tänkt mig något helt annat, men eftersom vintern fortfarande är här & allt är täckt av snö så fick det bli ännu en vinterdesign innan våren kommer!

sitter nu & tittar på paradise hotel
tv6play , hade redan sett alla avsnitt menjag ville ha något på i bakgrunden medan jag designade så jag har snart sett om alla avsnitten. haha
fyfan vad den där strippan är vidrig! dalin? jag spyr på henne ..

Anonym
    

va fin din design blev :)

    
    2010-01-10 @ 15:41:23                    
URL: http://christinakicki.blogg.se/
    
Anonym
    

Skit fin blogg!:)

    
    2010-01-12 @ 16:37:35               
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: