Lördag

« 2010-01-16 / 15:44:22 | kategori: Ebba »

halloj .
vaknade vid 12 , har ätit lite frukost & suttit & pratat med mamma lite
fidan skulle tydligen ut & festa lite, så då får jag passa på att göra iallafall några 
av alla designer som ligger i min design-mapp på mailen

Filmen igår var kanon bra
- alla bara måste se den, en riktig gangster movie med den absolut snyggaste & charmigaste
skådespelaren genom tiderna (a)
Chad Michael Murray - släng dig i väggen!  ;]  haha
är det någon som vet hur gammal han är, Joel Kinnaman ? 



det där leendet ♥


beställde nyss också en månads prenumeration (?) på Tv4 Anytime
vilket gör att man kan se alla gamla avsnitt eller vissa filmer & sånt över nätet
så nu har jag en massa som kan gå i bakgrunden när jag sitter här i min ensamhet, haha

kicki
    

sv; joo.. dem harvarit vänner sen 3år typ..



Haha jaså, kul o höra! :) Ska på bio så fort jag får pengar, tihihi. Har noll kronor nu, första gången på ca 2år... känns pissigt :(vad gör du dÅ?^^

Pussili <3

    
    2010-01-16 @ 16:15:44                    
URL: http://christinakicki.blogg.se/
    
Ellie
    

han hade ett välldigt sött leende!

    
    2010-01-16 @ 18:40:47                    
URL: http://missellie.webblogg.se/
    
naty
    

hon jane timglas från mammas pojkar har haft sex med den dära joel.. läste det i hennes blogg :p

    
    2010-01-17 @ 10:59:32               
    
naty
    

.... och tydligen va han såndär som skryter mkt om hur mkt han har sex o överdriver...



fast ögongodis är han iallafall :)

    
    2010-01-17 @ 11:05:46               
    
Amanda
    

JOEL KINNAMAN, är 30 år gammal! :)

    
    2010-01-17 @ 15:15:45                    
URL: http://litesweet.blogg.se/
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: