Fredag

« 2010-01-29 / 13:00:51 | kategori: Ebba »

har precis varit ute med hundarna & diskat.
är så himla trött så jag ska nog lägga mig & vila en stund!
satt uppe hela natten & pillade med en ny design, men den är inte helt klar än.
det känns så konstigt att ta bort vinterdesignen när snön är meterhög fortfarande,
men jag vill få bort kylan ifrån bloggen iallafall!
sommaren känns väldigt långt borta för tillfället ..

Ciiz
    

vilken fin bild :)

förlåt för sent svar, haha !

jaa de många som tkr att det är kul :)

    
    2010-01-29 @ 13:46:19                    
URL: http://ciiiiz.blogg.se/
    
JENNIE - EN ANNORLUNDA BLOGG
    

SV: Tack så mycket! Ja jag älskar att hålla på med inredning och att måla och skriva på saker och väggar. Det blir ju som sagt mer personligt =) Även om det var riktigt dåliga bilder på trädet, det är mycket snyggare i verkligenheten :P haah!

    
    2010-01-29 @ 18:29:34                    
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: