it's not fair ..

« 2009-11-28 / 20:55:22 | kategori: Ebba »

stella sa för några dagar sedan att folk hade lagt upp videos på youtube, med massa bilder på dig, med jobbig musik & text.. självklart är jag så dum att jag går in och kollar!  jag har hittills tvingat mig själv att inte titta, men av någon sjuk anledning gick jag in .. & jag kan inte sluta tjuta! detdär leendet, jag skulle kunna döda för att få se det igen .
det låter säkert jätte konstigt att jag kan sitta & skriva det om någon när jag har fidan, men ska jag ljuga?
jag älskar fidan, över allt annat .. han finns här hela tiden!  men hampus, jag kommer inte få se dig igen.
uschnej, bara kom tillbaka - så slipper alla må så jävla dåligt .. ♥


jag kommer ihåg när jag tog dendär bilden . du var påväg att dra mig emot dig, för att krama mig så jag inte skulla kunna ta kort på dig!  det gör så ont, den bilden är i alla videor & när den kommer upp så hugger det till i hjärtat.  jag kommer så tydligt ihåg, allt du sa till mig den kvällen & allt som hände.

:'(  jag kan inte sluta tänka på dig .. det är inte rättvist

    
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: