Dra åt helvete!

« 2009-11-22 / 17:17:46 | kategori: Ebba »
jag stannar här nere ett tag, pga det som hänt .. måste kanske hem för lite möten & så, men annars stannar jag tills allt är över.

ni som fortfarande tjatar & klagar om era designer - dra åt helvete! lär er designa själva & visa lite respekt förhelvete.
& resten tar jag tag i så fort jag orkar, dvs inte nu eftersom jag mår skit & bara sover hela dagarna.


jag hatar dethär, om du bara kunde komma tillbaka   ♥

Anonym
    

Viktigt att du tänker på dig själv just nu/puss

    
    2009-11-22 @ 21:31:49               
    
FANNY ♥
    

Strunta i designerna, din hälsa är såå mycket viktigare! Gör de när du känner för det igen! ♥

    
    2009-11-24 @ 15:37:46                    
URL: http://mariafanny.blogg.se/
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: