2 September

« 2010-09-02 / 11:45:01 | kategori: Ebba »

Torsdagmorgon .. vad veckorna går fort! nu är det höst, även om vissa försöker övertala sig själva att den inte riktigt är här, med sina kortärmade tröjor .. brr säger jag bara, frös riktigt mycket när jag vaknade förut! & ute var det inte speciellt varmt heller. Har precis varit ute med hundarna & ska dra mig ner mot stan nu, får inte glömma röstkortet & min legitimaton.

när mamma såg att jag målat naglarna gapade hon stort & utbrast: INTE BLÅ FÄRG !!   haha, får köpa mig ett rött nagellack idag. (för den som inte förstog så handlar det om partiernas färger)
Hon sitter själv med i typ Socialdemokraternas Kvinnoförbund & under ett av deras möten hade hon kommit på sig själv med blå naglar, haha (y)

jaja, nu måste jag kila! adios

Smsa Låna
    

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

    
    2011-07-19 @ 09:18:57                    
URL: http://smsalåna.nu
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: