färger ger bättre humör

« 2010-03-18 / 19:43:39 | kategori: Ebba vill ha »



färger på kläder ger automatisk bättre humör, man både känner sig & ser fräschare ut. tyvärr äger jag inte alldeles för många färgade plagg, just för jag alltid har varit så feg för färger, man sticker ut & folk lägger märke till en. 
men nu till våren vill jag ha hur mycket färg som helst överallt, haha .  hade jag haft pengar så hade jag köpt hur mycket som helst ifrån blue tomato, de har hur mycket snygga kläder som helst med massa glada färger! :]

natta
    

färg glatt :D

    
    2010-03-20 @ 08:05:04                    
URL: http://natalies.se
    
Anonym
    

Mycket snygga färger, är det konstigt att man längtar till sommaren??

    
    2010-03-21 @ 10:53:39               
    
Camilla
    

Blev helt sjukt kär i tröjan högst upp till höger ...

Men hittade den inte på hemsidan :(

Väldigt fin blogg föressten :D

    
    2010-05-11 @ 00:29:15                    
URL: http://crawlingback.blogg.se/
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: