Surt inlägg

« 2010-01-20 / 14:01:10 | kategori: Design »


jag orkar inte mer, jag är så trött på att hjälpa folk med designer när det ända man får tillbaka är en massa tjat
vissa kan inte ens säga tack?  hur gick det med uppfostran där?

tror ni att jag tycker att det är så jävla roligt att sitta med en massa design när jag får 2 meddelande i minuten på msn
"när är den klar, när är den klar, måste veta, etc"
OM man har läst på designsidan så står det tydligt att jag gör designer när jag har tid.
jag har ett liv utanför allt designande också, men folk verkar inte förstå det?
vissa kan ha väntat en månad på sina designer medans någon som skickar ett mail idag förväntar sig ha den klar till imorgon.

jag vill INTE bli addad på msn om det gäller designen - jag vill ha ett mail.
det verkar folk inte heller ha fattat eftersom jag har hälften i min kontaktlista.

att skriva "hej & tack" är en absolut självklarhet om jag överhuvudtaget ska överväga att göra en design!
för just nu har jag ingen som helst lust att göra några designer. hur kan ni ta för givet att jag vill göra era designer om ni inte ens kan vara trevliga, är ni tråkiga & oförskämda personer så kan man iallafall låtsas över nätet, eller hur?

jag gör det här gratis även att det inte alls känns lika roligt längre
det känns inte kul att ni inte uppskattar det man gör på sin fria tid läggs ner på er, som jag inte ens har någon aning om vilka ni är för det mesta. & det jag ber er att läsa om ni vill ha en design av mig slår jag vad om att en av 10 personer gör. 
eller är det så att alla är lika tröga?

skriv ALDRIG "du får fria händer" eller "jag vill ha de färgerna & bilderna, sedan får du göra som du vill"
OM ni har en bild i huvudet om hur ni vill ha det! tror ni jag kan läsa era tankar? man kan göra en design på hur många sätt som helst, jag skulle aldrig kunna gissa mig fram till hur just du vill ha den.

skriv vem du är ,  har du redan pratat med mig innan du skickar mailet så kan du inte bara ta för givet att jag vet vem du är. skriv med din bloggadress eller vadsom! 
jag får ca 10 mail om design i veckan - & jag kan inte hålla koll på alla namn!

nej, vissa är hur trevliga & söta som helst  & det är just de personerna som det är roligt att göra en design åt.
för dom uppskattar verkligen det jag gör [eller låtsas] , men som jag har skrivit innan också
- att fjäska leder inte till något negativt, eftersom jag aldrig kommer få veta på det.

Nu tänker jag inte ta emot fler beställningar på ett tag, [ de som redan ligger i designmappen kommer jag självklart att göra. ] jag vet själv inte hur länge. kanske en dag, en vecka, en månad?

& då kanske jag har förstått det som alla säger, att jag ska börja ta betalt för att göra designer.
om så skulle vara så skulle det absolut inte vara en stor summa, men tankarna finns.
eftersom jag inte har någon inkomst alls för tillfället så kanske det inte vore så dumt ändå?
Då kan alla surskallar få klaga hur mycket de vill, jag får ju iallafall betalt för att stå ut :]  haha


NEJ - nu ska jag inte klaga mer. 
Hoppas ni får en underbar dag  ♥

 

melle
    

kommer du att göra min eftersom att jag skickade ett mail för länge sen? även fast jag bad dej att göra om den lite, du vet? kram!

    
    2010-01-20 @ 14:34:24                    
URL: http://bbaraeemelie.blogg.se/
    
melle
    

kommer du att göra min eftersom att jag skickade ett mail för länge sen? även fast jag bad dej att göra om den lite, du vet? kram!

    
    2010-01-20 @ 14:35:05                    
URL: http://bbaramelle.blogg.se/
    
Maria [Fotoblogg]
    

sv; tack så jätte mycket.



Hoppas du får en fortsatt trevlig dag

    
    2010-01-20 @ 15:10:56                    
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
    
melle
    

varför godkänner du nt min kommentar :o ?

    
    2010-01-20 @ 15:48:43                    
URL: http://bbaramelle.blogg.se/
    
johanna
    

du har rätt ebba, asså du gör gratis designer till folk, de e ingen som skulle göra sånt, du gör det för du är kul. dessutom har du en framtid framför dig! SÅ SLUTA KLAGA!



men ebba du gör jätte bra deisgner, det är nog bäst för dig att du tar en liten paus :D



kram



    
    2010-01-20 @ 21:29:19                    
URL: http://pjohanna.blogg.se/
    
kicki
    

Tråkigt att höra att de är såå... jag kan kasta en tårta på alla som inte ät tacksamma!!! =/



Hur mår du äääbbis? <3

    
    2010-01-20 @ 22:46:27                    
URL: http://christinakicki.blogg.se/
    
Anonym
    

Äntligen har du fattat att ta betalt, det var på tiden. Lycka till!

    
    2010-01-21 @ 07:54:46               
    
amanda
    

jag tackar dig så väldigt väldigt mycket för att du ställer upp och hjälper med bloggen, och jag förstår att du blir irriterad på otacksamma och 'odrägliga' människor, jag skulle bli detsamma. men tack än en gång för att du ställer upp, jättegulligt av dig :)

[f.d kokkonens.blogg.se] ha en trevlig kväll! /amanda

    
    2010-01-21 @ 20:07:14                    
URL: http://lifeofmandu.blogg.se/
    
alva
    

Känner igen mig ! Jag har gjort väääldigt många designer. & vissa är inte ens tacksamma för det jag gjort. det är ofta folk som vill att jag ska göra designer till dem osv, lite tacksamhet måste det väl finnas :o

    
    2010-01-24 @ 19:34:31               
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: