Måndag

« 2010-01-18 / 13:55:30 | kategori: Ebba »
hela gårdagen gick åt att ta hand om min plutt som mådde skit dåligt
jag har aldrig sett någon spy så mycket någonsin?  usch vad hemskt
på kvällen när han piggnat till lite så fick hans pappa komma hem till oss med
corner & så tittade vi på Sommaren Med Göran !  jag har verkligen längtat efter att få se den igen, vågar man tipsa folk om att 'ladda ner' den?  ;]

fick ett samtal av mamma precis, vi ska ut & fira att hon har fått fast anställning på socialkontoret (?)
så nu måste jag hoppa in i duschen & fixa iordning mig lite

O L I V I A
    

Gör du ? :D

Då kanske man kan be om att du gör en åt en någon gång ? ;)

    
    2010-01-18 @ 20:44:32                    
URL: http://ojolivia.blogg.se/
    
Barbienadja
    

Sv: Ja, jag tycker att du ska testa gurk-inpackningen :)

    
    2010-01-18 @ 21:35:14                    
URL: http://barbienadja.se
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: