längesedan .

« 2010-01-09 / 09:04:17 | kategori: Photoshop »

har inte sovit något inatt heller, har inte mått något vidare . så istället för att bara ligga utan att kunna sova så hoppade jag in i duschen så för tillfället är jag lite piggare!
har suttit & pillat i photoshop, det var alldeles för länge sedan .. 

& nu är det så att jag gör inte om bilder för att jag tycker att människor är fula på något sätt! eftersom jag gör lite extrem redigering vissa gånger så kan folk missuppfatta min tanke bakom det. alltid ser det inte ens ut som samma person när jag gjort om bilden. men det är det jag tycker är kul! så nu vill jag slippa fler missförstånd ..

janni fick bli mitt photoshop offer denna tidiga lördagsmorgon;


försökte göra en animerad bild men blev galen på det så det fick bli såhär istället!

    
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: